Huhhhuuuu!! Aika tuhtipäivä ollu. Koulussa meni kokopäivä ja oli kaks tuntia sitä ainaista päänsärkyä ja hikikarpaloita aiheuttavaa tutoria.. Ja nyt en siis tarkoita ketään ope tutoria vaan pbl-opiskelua. Jotkut onnekkaat varmaan tietääkin mitä se on <3 Tietämättömille voin kertoa, että yhden samaisen aiheen jankkaamista kaksi tuntia ja siinä välissä esseen tekoa, moisku !! Sitten infottii harjotteluista ja lopuksi vielä opinnäytetyö aihetta mietittii ! Voi apua mikä ahdistus tuo koko sana.. Eikä ees löydetty mitään sopivaa kun kaikki mielenkiintonen on tietysti jo tutkittu.. Ehkä koen yöllä jonku ahaa-elämyksen=)
Ei koulusta sen enempää, tuskin ketään edes kiinnostaa=)
Tässä ois pari kuvaa meidän viikolopusta:
Käytiin Tytin kaa porukoilla ja omnomnom mitä sieltä löytyikään !!
Illalla sitten herkkuja....
Lainasin Tytin ihanaa toppia=)
Hönöt eli höntsyt.
Roomieeeee.
Marko ja kyyditsijä.
Tänään en millää jaksanu raahautua salille, joten tein kotireenin. Aiemmin sen tänne linkitinkin. Ja hapoille meni taas,hehehe=)
Pitää syödä, että jaksaa !!
We<3it löytö:
Ja näin minäkin lapsilleni sitten kerron. Oli se hurjaa aikaa....
Toivottavasti tää viikko jatkuu parempana kun mitä alku on nyt ollut=)
Myös teillä kaikilla muilla myös =) !!
xoxo milja









puspus ihanaa <3 lav juu! t.yks hönö
VastaaPoistahihi lav juu <3 !!
VastaaPoista