tiistai 29. tammikuuta 2013

TuhtiTiistai

Huhhhuuuu!! Aika tuhtipäivä ollu. Koulussa meni kokopäivä ja oli kaks tuntia sitä ainaista päänsärkyä ja hikikarpaloita aiheuttavaa tutoria.. Ja nyt en siis tarkoita ketään ope tutoria vaan pbl-opiskelua. Jotkut onnekkaat varmaan tietääkin mitä se on <3 Tietämättömille voin kertoa, että yhden samaisen aiheen jankkaamista kaksi tuntia ja siinä välissä esseen tekoa, moisku !! Sitten infottii harjotteluista ja lopuksi vielä opinnäytetyö aihetta mietittii ! Voi apua mikä ahdistus tuo koko sana.. Eikä ees löydetty mitään sopivaa kun kaikki mielenkiintonen on tietysti jo tutkittu.. Ehkä koen yöllä jonku ahaa-elämyksen=)
Ei koulusta sen enempää, tuskin ketään edes kiinnostaa=)

Tässä ois pari kuvaa meidän viikolopusta:

                                 Käytiin Tytin kaa porukoilla ja omnomnom mitä sieltä löytyikään !!

                                                               Illalla sitten herkkuja....

                                                        Lainasin Tytin ihanaa toppia=)

                                                                  Hönöt eli höntsyt.
                                                                   Roomieeeee.

                                                               Marko ja kyyditsijä.

Tänään en millää jaksanu raahautua salille, joten tein kotireenin. Aiemmin sen tänne linkitinkin. Ja hapoille meni taas,hehehe=)

                                                            Pitää syödä, että jaksaa !!

We<3it löytö:

                                    Ja näin minäkin lapsilleni sitten kerron. Oli se hurjaa aikaa....



Toivottavasti tää viikko jatkuu parempana kun mitä alku on nyt ollut=)

Myös teillä kaikilla muilla myös =) !!


xoxo milja

2 kommenttia: